Idé,design & content

Hur får man uppmärksamhet och blir relevant för dem man vill nå?

Genom att fylla sitt varumärke med innehåll som visar på värderingar, löfte och fördelar som paketeras i ett visuellt tilltalande koncept med ett intressant innehåll ökar man möjligheterna att komma närmare sina målgrupper.

Vi på Mecs bygger framgångsrika varumärken som berör och leder till handling oavsett analoga eller digitala kanaler.

LÄS MER

STARKA VARUMÄRKEN HAR STARK PERSONLIGHET

För att ditt varumärke ska ta plats i någons medvetande måste du ge det en personlighet som sticker ut på ett sätt som attraherar din målgrupp. Genom att paketera det i ett koncept med en tydlig visuell identitet och tonalitet som fungerar för all din kommunikation ger du varumärket möjlighet att bearbeta marknaden med uthållighet och styrka.

För att skapa nyfikenhet och uppmärksamhet behövs kreativa idéer som berör och ett innehåll som skrivs med tanke på syfte, målgrupp och mediekanal med avsikten att få mottagaren att agera eller reagera.

 

Vi realiserar kommunikationsplattformen för såväl print som digitala och rörliga medier:

  • Logotyp
  • Grafisk design/profil
  • Kommunikationskoncept
  • Kampanjidéer/-digital och analogt
  • Trycksaker
  • Förpackningsdesign
  • Mässor
  • Butikskoncept

Nyskapande design är en spegelbild av vår samtid

Lasse Svensson

Creative Director

LFF

Hur blir man Sveriges snabbast växande mäklare? Det och mycket mer handlar konceptet "Vinnarskallar" om. Sedan 2001 har Mecs varit en del av LFF och deras ständiga utveckling. Från 5 till 159 bobutiker.

Gunnars tråd

Modern visuellt formspråk för ett anrikt småländskt företag.

Jimsch

Livsstilsvarumärke för det tidlösa hemmet

Sander Meson Group

Kommunikationskoncept och visuell identitet för en global spelare inom förtygsapplikationer.

VILL DU TRÄFFAS ÖVER EN KAFFE?

ELLER BARA FÅ SVAR PÅ EN SNABB FRÅGA?

Tack! Någon av fälten är fel ifyllda. Var god försök igen.